27.10.2018 10:20

Vázání Plum Pika a lyže Fischer Transalp 90 carbon

Vázání Plum Pika a lyže Fischer Transalp 90 carbon (zima 18/19)

Lyže: Nový typ Transalpů 90 vychází ze staršího modelu Transalp 88, co se složení týká. Nový model je šírší a pevnější díky karbonové výstuži, která pokrývá celou plochu lyže. To jsou asi největší změny mezi lonskou a letošní lyží. Podrobný popis materiálů najdete zde:

www.hudy.cz/lyze_sneznice/fischer-transalp-90-carbon,199103772.html

Vázání: Nové vázání Plum Pika vychází  z Plum Wepa. Je zde vylepšená patka, na stoupání do kopce je přidaná překlápěcí hrazdička, před patou je široký Heel Pad, který je možný odmontovat a přidělat brzdičky. Podrobný popis najdete zde:

www.fixation-plum.com/en/nos-fixations-wepa/9764-pika.html

 

Lyže a vázání jsem měl možnost otestovat bohužel až na konci skialpové sezóny 17/18. Vázání jsem namontoval v půlce dubna 2018, takže mi nezbývalo moc času, i tak jsem na nich absolvoval do konce sezóny: 176Km, 10640Vm nahoru, 15490Vm dolu

S lyžema jsem byl naprosto spokojený, raději jezdím na tužších lyžích, na které se mohu spolehnout v těžkém terénu: jarní mokrý sníh, stará laviniště, jarní firn, atd.... Starší model Transalp 88 by se dal přirovnat k DF Tour 88, LS Maximo, K2 Wayback 88 (sezona16/17), nový model Transalp 90 si myslím, že se dostal na úroveň Black Crows Orb

Plusy:
- váha 2460g (pár 176cm)
- tuhost, díky karbonu v celé lyži

Mínusy:
- nenašel jsem

Vázání Pika mě zaujalo svoji váhou 560g (celý pár), překlapěcí hrazdičkou s možnosí výšek (0mm a 50mm), to jsem ocenil hlavně při prošlapavaní:), je super, že si vyznavačí brzdiček je sem mohou snadno namontovat, já spíš gramařím:), takže pro mě byl zajímavější široký Heel Pad, pomocí kterého dochází k lepšímu přenosu síly z boty na hranu lyže. Za mě je Pika prostě Pecka:)

Plusy:
- váha 560g celý pár
- možnost přidělání brzdičky
- výška hrazdičky 50mm
- široký Heel Pad

Mínusy:
- nenašel jsem

 

—————

Zpět


Kontakt

KozichGuide

Smilova 1994
Pardubice
530 02


+420 728 047 637